Tuesday, May 19, 2009

universiti.teknologi.malaysia


12 mei 2009, tarikh keramat yang ditunngu oleh sumer spm candidates 2008....result spm kua....haha.....suspen gak la aku tyme tue....da la baru kua PLKN....huhu....mula2 tue aku ingat malas nak amek tau tp sowng2 tanya aku apa result aku, lastly aku tanya gak...tyme tue malas nak call skolah coz takot gile result aku trok....huhu...1st person aku call, ERWAN.....aku minx tlg die usha kan....die cakap 4a,4b,2c....die cakap lagi c aku phy ngan chem....terkujat gak la aku kalu result aku cam tue....bio lagi tinggi dari phy ngan chem walhal aku x blaja lansung bio coz aku x suke pun bio....huhu....dari aku minx tlg SYUKRI sume, lastly mak aku call office skolah....da real result are, 2A1,2A2,2B3,2B4,1C5,1C6......byk gile kan gred...huhu...pape pun BIO tetap yang paling bawah....maka, ngan result yang x seberape gmpak nie, aku menunggu offer dari matrik, ipta, n ipts yang aku minx....sebelom matrix kua, byk offer ipts yang aku dapat...tp x sume course aku minat....kedian, matrix kua on 17 april.....aku dapat apa yang aku nak, iaitu KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN......huhu...so mula gosip2 berlaku...saling bertanya antara yang lain....yang x best nyer, cik WIWIN cakap kat aku yang cik DETTOL dapat matrikulasi same ngan aku...so, terasa la dunia nie macam kecik gle....(act aku x nak pun jumpa die after wat happen between me and her)......then, aku wat dunno je coz aku mengharap kan UPU dari matrikulasi.....on 1st may result upu kua....aku cam x sabar nak check.....x bukak lagi aku da check....bile aku check, alhamdullilah, skali lagi aku dapat apa yang aku nak....diploma kejuruteraan mekanikal aeronautik kat UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA....bukan maen lagi la tyme tue...aku minat gle course nie....huhu....so, da nmpak la ala tuju akademik aku pas nie...

No comments:

Post a Comment

lets sing ~