Wednesday, May 27, 2009

man. united vs barca...

versus
.final UEFA cup...man u lawan barca....macam nak gile gak la tgk match nie....awal2 lagi barca da score dulu......pastue nampak cam man u mengelabah...men terobor giler....(macam la aku power abes nak komen owg men...haha...x pe..)...free kick ronaldo pun bley terbang tinggi...huhu...aku tetap yakin man u bley menang....downg kan slalu score tyme 2nd half....arap gle menang....kalu kalah memang x pasal la aku kena fire ngan budak2 nie kang....aku da poyo gile da tadi.,...haha...downg player nie nak kena marah ngan pak cik ferguson dulu ke baru downg nak perform kot...haha...power gak barca men tyme nie....berlambak2 peluang barca nie...corner x abes2....man u baru berapa kali g gawang lawan...ada peluang tapi asyek spoil je...hmm....nervous la nie....alamak...da dekat nak half tyme masih jugak man u x perform...memang nak kena marah ngan pak cik ferguson baru downg nak perform nie.....halftyme, score maseh lagi 1-0....tapi tgk bola sowng2 memang bowink d'banding ngan tgk bola kat kedai mamak ngan kawan....best giler...lepak2.....2nd half tvez masuk....ada kah tevez akan bawak perubahan????die pun x kurang hebat nya....tyme minit ke 49 barca sket lagi nak score ...huhu..aku rase cam da kompom gol nie...huhu...barca memang power dowh....free kick barca.....naseb baek van der sar nie power..huh.....dapat die menepis bola tue....serius, kali nie man u men memang lawa....byk gile cubaan yang lawa, tapi still bola x sentuh net....hmmm....minit 66, berbatov masuk menganti kan park....maken kuat forward man u dengan ronaldo, rooney, tevez ngan berbatov....sekali lagi corner tok man u....tapi sayang skali x msaok.....da nampak da....20 minit terakhir....sekali lagi barca score....pak cik ferguson da down...aku pun da down...haha....siot tol la....aku yakin pas nie barca akan buk buang mase je....peluang skali lagi tok ronaldo tapi x masok plak...corner lagi, tapi terlalu jauh....free kick lagi tok barca, n dapat disambut baek oleh van der sar...ronaldo kena kad kuning.....scholes pun kena kad kuning....tinggal lebey kuang 10 minit....bley ke???hmm...arap la ada kejutan kan...huhu...in the end, byk cubaan dari man u yang lawa tapi sayang x masuk...da nampak keputusan...barca menang, 2-0.....hmmm....ABES LA AKU....

No comments:

Post a Comment

lets sing ~