Monday, May 25, 2009

basketball




basketball...sukan yang btol2 aku minat...nape ek????coz game nie ada style...huhu....selain dari pakai jersey sleveless ngan kasut yang style....btol x????kasut basket sumer nye STYLE abes...bley bawak g jalan2 lagi...huhu....aku memang suka sport nie.....
aku men basketball sejak aku f1 lagi.....tyme tue, yang slalu men ngan aku imar je...best la jugak...men ngan f5 ktowng yang gmpak....mase f5 wat prac f1, KUCHAI cakap aku sesuai men center so, aku men center tyme f1..huhu...aku mula la mengenali dunia basket...dari center, aku men pg, then sg, then pf, ngan sf...huhu...mase under 15 aku men sg.....coz imar men pg tyme tue....mase u-15, x byk pengalaman aku dapat....best la jugak tyme tue dapat kalah kan 2nd champ kl..huhu...natch tue la aku rase dapat feel men ngan imar....contact paling best la....then tyme f4 aku x men...terpaksa berkorban ntok band.......mase f5 baru aku join...tapi tyme tue, sume skill aku da karat...da x kompiden nak men....mula2 aku men pf.....tp tyme friendly, aku jadi useless...so, aku cam x nak men sf anymore...lagi pun, ramai owg nak aku men outside...so, aku support lua as sf...aku x suke position nie coz aku x master kiri...aku just bley bawak je kiri tapi x power....aku dominan kanan...lagi la msalah...terpaksa gak aku men kiri......so, at the end, mase comp, aku x dapat nak cutting lansung dengan press dari couch...huhu.......tpi, akhir nya dapat jugak aku men ngan perform tapi mase PLKN...huhu.....ramai cine cam terkujat gak coz aku melayu yang bley men basket......huhu...aku best giler men ngan cine coz, die respek gile kalu owg men tue ada style n power....huhu....mase match kat PLKN, aku guna jersey skolah aku yang bernombor 12...huhu....

nway, jersey aku mula2 7, tapi masuk u-18 aku pakai 12 coz 7 syakir nak pakai...aku kasi je....jersey aku 2-2 x de...satu kat ex aku kat uk, satu lagi kat KAK ANGEN kat brunei...huhu...

No comments:

Post a Comment

lets sing ~