Sunday, March 13, 2011

perempuan, gurl dan gadis

tajuk nie aku pikir masa aku kua ngan mummy aku smala...terpokir lak nak wat tajuk nie...cam best jek....cite mengenai pengalaman aku bersamam perempuan sepanjang aku masih bernyawa nie....

aku dari sekolah rendah lagi da rapat ngan a few gurl la...gurl nie :

cemburu yang kuat

x yah cakap la...memang cemburu die mengalahkan owg len....adoiiii.....baru kawan2....baru couple...tapi cemburu macam da berkahwin....macam da cop da yang laki tue, die sowg je yang punya....

mesra

bukan nak cakap apa....memang kalu cam tue la...mostly kalu aku kawan ngan pompuan, sume mesra ngan aku...tue la berkawan ngan pompuan....laen..lelaki nyer mesra, mesra yang ganaz....kadang2 je aku ada masalah ngan pompuan nie...

mudah terpengaruh

pompuan nie mudah terpengaruh dengan surrounding die...contoh kan, kalu owg cakap die gmok kan, die mesti akan mudah percaya...tue la yang susah nye......tue yang slalu jadi tuduh tanpa usul periksa.....


nway, cukup la yang nie dulu...tetiba x de idea lak...blur....lagipun ada kelas kol 2 nie.....fazli da tunggu aku da....






No comments:

Post a Comment

lets sing ~