Thursday, March 3, 2011

berlainan.ideologi

perhh....x sangka sebab berlainan ideologi aku ngan member aku jadi tegang...niat baek aku disala maksud kan...

ayah member aku sakit...then aku mintak la pmi utm(persatuan mahasiswa islam) untuk menganjurkan bacaan yasin malam nie untuk mendoakan kesejahteraan ayah kawan aku nie.....then aku inform kat die yang aku minx pmi wat kan yasin tue, but the cam x suke...mayb aku rase sebab ideologi die pasal bacaan yasin nie....owg melayu...macam tue la...sala paham tentang agama....dowg ingat baca yasin untuk orang meninggal dunia...kat skolah aku wat ok je......x sangka lansung kan......ingat nak wat baek kat kawan, last2 aku plak yang ilang kawan....aku takot...aku jadi guilty....tue la muaz....jgn masuk campur sgt hal owg nie....

i think i need to learn batasan2 dalam berkawan nie....apa salah aku...aku just nak jadi sahabat yang amek berat tentang kesusahan sahabat aku....haih~sigh~

please la....aku x nak jadi kawan yang x nak bersama2 sahabat aku tyme die jatuh....aku nak jadi owg yang bersama2 die untuk die bgn balek bile die jatuh...

No comments:

Post a Comment

lets sing ~