Wednesday, March 2, 2011

i.want.my.life.back

sesungguhnya, aku x pernah rasa cam byk benda nak kena pk tiap2 malam sebelom nie.....nie la first time.....sejak aku memegang jawatan sebagai exco sukan kelab aero dan manager bola keranjang utm....perghhh.....
byk gile kena pk bhai.......

MANAGER PASUKAN
aku memang da lama nak tubuhkan pasukan bola keranjang utm kerana da lama pasukan nie terkubur.....aku just nak nek kan balek team nie...biasa la...aku men basketball dari skolah...then masuk u, tgk2 utmkl x de team...down jugak la.....then muncul la idea aku nak tubuhkan nya semula lepas mendengar cerita yang dulu team basketball memang ada......so, team basketball nie maseh lagi muda....maseh lagi baru...so, banyak benda yang nak kena buat so that team nie x terkubur terus.....BYK2 sgt benda nak wat and nak pk....

EXCO SUKAN
aku pegang nie sebab di pilih oleh suara majoriti.....mulanya, aku x pk yang jawatan nie byk benda yang nak handle....so, aku terima la....then, mase perjumpaan dgn MT SESI 2010/2011, downg da tanya da....larat ke nak pegang 2 jawatan nie???mampu ke nak handle dua2????dowg cakap, kompom akan ada yang tertinggalnya....mase tue, aku x kesa sgt pasal jawatan exco nie but, once again, aku setuju sebab suara majoriti MT baru SESI 2011/2012 nak aku stick ngan jawatan nie...so aku stick la......

CONCLUSION
here come the result.....aku jadi super bz kowt....aku taw bz aku nie baru sikit nak bandingkan budak2 len...but still aku rase aku x leyh nak tanggung...aku da x dapat rasa da life as student just like b4 aku naek nie.....aku da x leyh nak lepak2 sgt....mesti ada benda nak pk......mula nya aku ingat exco sukan yang x byk kerja, tetiba jadi byk kerja memandangkan exco sukan yang lepas x aktif.....aku pegang, aku x nak owg cakap aku nie just nak nama dan x aktid.....sebab tue byk rancangan aku rancang sebagai exco sukan...byk prog clash nag basketball training aku.....last2 basketball aku yang x terurus.....god, please help me.....save me......rase cam nak letak jawatan je...bole x???

No comments:

Post a Comment

lets sing ~