Tuesday, March 1, 2011

ingin mencuba

aku rase seolah aku hikpokrit...akhirnya, aku menjadi mangsa atas perasaan aku sendiri...perasaan yang ingin tahu terhadap sesuatu yang baru...tahniah muaz...apa aku amek???aku rase, x perlu la aku nak mention kat sini...cukup la kowng taw benda tue bg aku punca kepada masalah sosial...

aku x taw nape aku amek pada mulanya...mayb just nak taw apa yang owg rase lepas amek benda tue...apa rasanya "high"....so, seriusly, lepas aku amek, x de apa yang baek pun....

lepas aku amek, mula cam x de apa2....so aku jalan turun....still x de pape.....bila da smpi bilik, kepala da start rasa berat....rase nak baring...tekak nak air....even da minum pun, still x cukup...tekak ttp rasa kering...aku mula rasa perubahan pada diri aku...rasa cam dunia nie berpusing...aku susah nak diri tegak..jalan memang rase cam terhuyung hayang..masa tue, aku rasa pening but act, aku x penin..badan aku je rase cm pening..aku decided tok tdo..lepas je aku baring, mata x ngantok tapi aku nak tdo...aku jadi x tentu arah...aku mula pk macam2...masa nie, aku cakap, pikiran aku jadi beyond limit...aku risau akau akan wat benda merepek...aku rasa cam aku separa sedar...kejap aku dapat pk waras, kejap aku mula pk idea2 mengarut..aku cubit lengan aku, x rasa pape...aku x rase SAKIT...idea mengarut mula datang...macam2...aku risau kalu pape jadi kat aku...tapi aku tahan diri aku...aku x maw pape jadi...masa berlalu kejap, tapi rasa seolah lama...sume isi perot aku, sume kua...isi badan aku rasa cam berpusing2 dalam badan aku...dada rasa cam dihimpit n anggota badan aku bergerak sendiri...aku x taw la aku sedar or x sedar...yang aku taw, aku jadi PARANOID gile.....

so, sape2 yang x try lagi, plizz dont try...pk pasal akhirat, pk pasal balasan tuhan nanti n pk PARENTS kowng......apa reaksi downg kalu downg taw...x taw la...i promise my self not to take it anymore..

No comments:

Post a Comment

lets sing ~