Monday, March 7, 2011

no.idea

x de idea pun nak update apa...tapi just rase nak update jek...

let we see....how i feelll???i feel BAD.....rase cam aku menipu diri aku sendiri.....aku sebenarnya da fed up ngan DIE....kena CONTROLL sume....kena TUDUH x pasal2 sume...aku PENAT....please giv me a space.....aku PAKSA diri aku untuk menjadi seperti dulu....tapi x mampu....suma yang ko telah lakukan kat aku telah menyebabkan aku byk berubah....

aku ada byk sgt benda nak wat...aku x rase aku ada mase tue sume nie....

aku ingin mencari teman yang memahami aku....bukan mencari seseorang untuk melepaskan nafsu...

ingat la teman ku, sesungguhnya ALLAH telah umat Adam BERPASANG-PASANGAN. ALLAH telah menentukan jodoh kita..sapa la kita untuk mempersoalkan keKUASAANnya...aku pernah terbaca, jika kita mencari COUPLE, maknanya kita x mempercayai jodoh yang telah di tentukan oleh ALLAH S.A.W...kita takot jika kita x cari awal, nanti akan dikebas oleh orang laen....takot jadi x jumpa pasangan...percayala, bila tiba MASAnya, kita akan menemui jodoh kita....

ingat la wahai teman perempuan aku, sesungguhnya ALLAH telah menjanjikan seorang perempuan yang BAEK, dengan seorang lelaki yang BAEK.....kejar la apa yang telah dijanjikan oleh ALLAH...

aku ingin sekali menunggu jodoh aku....i means, aku nak single...dengan ini aku dapat hindar dari segala gejala maksiat...INSYALLAH.....jika betol orang itu jodoh aku, maka, sejauh mane pun aku pergi, aku tetap bersama dengan nya....

tapi, aku sering mempersoalkan 1 soklan dalam diri aku bila aku pk pasal benda nie....mampu ke single sehingga aku jumpa jodoh aku??

No comments:

Post a Comment

lets sing ~