Wednesday, August 24, 2011

plan lepas diploma

x abes diploma lagi aku da plan pasal lepas diploma...hahaha
nway, aku nak kerja lepas diploma tp sume orang (mak aku, kakak aku, kawan aku n sbginya) suro aku smbung degree....
if smbung degree, 4 tahun lagi la aku kena merana...haih...
so, aku plan nak kerja gak...haha...
so, plan kena la gempak sket kan..
nway, aku nak kerja kat 2 tempat je...

1-pelantar minyak
2-negara arab

act, orang cakap, kalu keja pelantar, slalunya akan dihantar ke negara arab...so kirenye, aku nak 2-2 nie laaa..act, aku nak lari dari malaysia boleyh x???haha...tetibe aku berazam gile x nak kerja kat malaysia...x kesa la cam ne skali pun...jadi orang bawahan pun x pe asal kan bukan kat malaysia...

da nmpak jalan da act...tp agak sukar laaa....nak kerja pelantar, yang aku taw skunk, aku kena jadi welding inspector ...means aku kena amek lisen....n nak amek lisen tue kena amek exam...pengalaman berkerja x taw la perlu ke x....n, buku rujukan untuk exam tue adalah lagi tebal dari buku rujukan tingkatan 4 dan 5 untuk subjek bio(bio kan subjek membaca dan ada byk sgt chapter dan teori termasuk la lab sheet die...so boleh agak la betapa tebal nya buku rujukan bio..) deemmmnnnn.... nak membaca,membaca dan membaca.....lallalalalalal~ haih....

last way untuk lari dari malaysia ialah, kerja ngan tabung haji....hahaha....kentang la kerja ngan tabung haji...

No comments:

Post a Comment

lets sing ~