Tuesday, July 26, 2011

FeSC'11

tetiba semangat nak blogging... :P
aku baru perasan, aku bila aku post somting mesti ada yang x kena kat post tue...
salah eja la, tertinggal perkataan laaa -.-''
ayat yang aku tulis laen bole jadi laen....

nway, baru pas FeSC'11...
aku men basketball ngan rugby...
rugby smpai semi....x sangka sungguh tp masa lawan semi, moral down laaa..
rasa cam x nak men je....
basketball champ...x sangka jugak...mase final aku emo b4 game..
so aku x nak men btol2..aku nak men2 je..nak buli compstar..
kitowng men2 downg plak under pressure -.-''

tp, pape pun, kalu marah, jgn ikot kan ati...
macam apa jadi kat aku la..aku mara, aku g tengking sowng budak compstar bernama iskandar..
x cukup aku tengking, aku siap buli die lagi dalam court.. jahat kan aku..haih~
x pasal2 skunk die cam x nak cakap ngan aku -.-'''

No comments:

Post a Comment

lets sing ~