Tuesday, July 12, 2011

102

post yang ke 102 selama aku memblogging...malasss.....
lately, mood swing gilee laaa...
s**t laa...kejap ok, kejap x ok...

weyh, aku nak cari awek la cam nie....mood swing nie risau lak aku..
perangai da macam pompuan period pun ada....haha
tp kan, cam ne kalu kena reject???
perhh...mesti segan gile kalu kena menghadap muka pompuan tue ari2 kan....

act, perancangan aku tok sem nie adalah untuk mendapatkan sowng awek satu UTM ngan aku...
b4 nie aku da merase da awek lua UTM...nak try cari yang kat UTM plak kan..haha....
ramai je budak UTM nie lawa, tp aku takot kena reject -.-''''

da laa....bia je laa...ada rezeki dapat la kan....kerja berlambak2-.-'''
assignment, project, tutorial...perghh!!!! tiap2 ari nak tdo lambat susah laaa....

btw, lapa :D

No comments:

Post a Comment

lets sing ~