Monday, November 28, 2011

friends.

today i am gonna talk about FRIENDS..(3.30...tdo la wehhhh)
act, i want to focusing on friends with opposite gender....means laki dan perempuan....

from my OPINION la kannn....
hubungan macam nie (kawan laki dan perempuan) x pernah wujud..
memang banyak la kan korang akan cakap 'ada je laki ngan pompuan kawan'
tapi kan, bagi aku, kalau korang kawan pun, mesti korang cam ada perasan lebeh kan 'kawan' korang tue..
i mean, bila 'member' korang tue cam baek sangat ngan korang, korang mula la nak rasa syok lebeh2 padahal 'member' kau tue x de pape niat punn...btol x...
yang ada bf/gf pun sama gak..len kalu masing2 da clearkan pasal tuee...

aku sendiri rasa la weyhh....cam sorang nie, die caring gile kat aku...then aku mula la nak feel lebeh kannn....padahal die ada balak kott...balak die siap taw pasal aku...bukan setakat caring je boleh buat feel lebeh...mesej slalu2 pun bole buat korang rasa feel lebeh..x kan la korang x rase weyh kalu 'member' korang cam nie?so conclusion bagi aku, korang kawan ngan oposite gender nie x sama ngan yang sama gender..am i right?

nway, enough with merapu...stoppp!!!tata~

No comments:

Post a Comment

lets sing ~