Friday, May 6, 2011

......


.....
tetibe rase cam jiwang jap :P
teringat zaman muda2 aku nak ngorat sowg awek nie (1st love)
masa nie zaman aku junior kat ys...
memandangkan aku bersekolah dengan sekolah all boys, jumpa cewek2 nie macam jakun je....haha
tyme tue, minat ngan sowg minah nie....
mybe sebab aku nie friendly, aku senang nak berkawan ngan owg, even dengan minah yang aku minat nie...
bermula dengan jumpa n lepak2, berpindah ke msj siang dan malam....
kalu cuti, memang non-stop msj ngan die...
smpai la 1 masa nie...
die bg hint kat aku...
aku muda lagi...mana aku taw pasal hint2 nie...
haha...
last2 dapat gak couple selepas 6 bulan mengayat...
tp...
6 bulan punya usaha cuma bertahan dalam 1 hari je...x sampai 24 jam pun....
clash....
reason, kitowang pun x taw -.-'''
cam x de sebab nak clash...

penat la pikir pasal couple nie....
b4 dis pernah jugak simpan perasaan kat sumone...
tp aku x pernah luahkan kat die... -.-''
try nak give up kat die...
walaupun kadang2 aku lupa pasal die, tp a part of my heart x nak lupakan die n x give up....
(ayat da cam keling...hahaa)

muaz, stop jiwang2 nie...nak exam pagi nie....
jom tdo....

No comments:

Post a Comment

lets sing ~