Sunday, September 6, 2009

isnin.7.september.2009


ari nie kelas IDP cancel....cam heaven gak la bgn lmbat...huhu....bgn ari kol 9.15, tue pun terus dok depan laptop terus online...haha.......lam kol 1000 g turun naek bas...naek bus dok sowang.... xde sape teman pun....huhu....

smpai sane kol 1035...so lepak la psz dulu......lam kol 11 g la gerak ke SDC....malas la nak cite.....skip la....

CHEMIST
ari nie kimia aku datang awal...haha.....last week aku dapat lambat sejam so, macam x de function la aku datang last week.....lam kelas kimia tdi, aku asyik kena bahan je ngan lecturer....x da la slalu sgt, tp mcam tetibe je die g ulang sume yang aku cakap....ish...hmmm....

ALJABAR.....
pun lagi sekali aku kena bahan...nama aku jugak yang 1st kali die sebut...lepas nmpak aku terus bahan aku.....cakap aku nie nampak baek la bile pakai kameja la....macam budak sekolah...nmpak lagi muda la...pape la....haha...yang x bleyh blah nya, die sempat gak nak cakap pasal aku terbalik kalkulator smpai pecah lampu....ish....haha

BALEK
pegi naek bas, balek naek bas la....naek bas td, aku, muiz, yassir, acap ngan lan wat bising lam bas....x leyh blah bas tue g tawaf kat tempat yang sma coz nak amek student...haha...ok la.....pastue, aku dgr lagu je lam bas...

the end of my 1st part of this day

No comments:

Post a Comment

lets sing ~