Saturday, June 20, 2009

swim.swim.swim




life is always fun....haha....nie kesah pasal aku nak g swim ngan member aku kat swimming pool...kitowng naek moto.....2 buah moto jek la....3 owg je....aku g umah kawan aku coz aku nak pick kawan aku dulu, amai....ktowng pegi dulu coz kawan aku sowg lg datang lambat sket coz ada hal.....aku ngan amai guna jalan belakang (x guna main road la)...saje je....coz jln nie cam roller coaster sket.....best gile la....da la full speed.....

sesampai je kat swimming pool, kitowg agak down la coz tetibe je ari tue, swimminp pool tutup....ceh...sedyh gak la aku....aku da mangat gile da nak g mandi.....kowg pun la lepak la kat depan swimming pool tue nak tunggu sowng g member ak(daus).....cam x adil la ktowg da pegi, die x pegi lak....ngah kitowg lepak2 nie tadi, tetibe je amai bg idea nak g Tman Sebangkoi (tempat area air terjun la kire nya...)kitowng pun set la nak g sebangkoi.....kitowng pun tunggu la daus smpai...bile die sampai je, die pun cakap ok je nak gi.....

kitowg bawk moto cam gile gak la...potong memotong...aha....odw g nie byk gak la terserempak ngan keta peronda polis....mengelabah gak la aku....tapi, alhamdullilah, kitwg smpai gak Taman Sebangkoi tanpa sehelai pun kertas saman...haha....

kitowng pun jalan la nak g ke tmpt air terjun...so, kitowng singgah la kat taman yang byk binatang...hahaks...kitowng amek gambar ngan kuda...haha....cam hampeh gak la...wat gaya superman....pastu kitowng smbg la journey kitowng ke tempat air terjun...penat gak la nak g ke tempat tue....

interframe
kat tempat nie nampak gile tercemar.....sedeyh gak la...tempat yang dulu ramai owg skunk sepi gile.....x de owg pun......kotor lak tue....x bertanggung jawab tol la sape wat sume nie....datang berkelah pastue bwuang smpah merata-rata....

COME BACK....
smpai je, kitowg terus transform...haha...tranform pakai baju mandi....da tukar, tapi sowng2 x nak masuk air....sejuk nyer pasal...masuk air je, aku terus brenang.....kitowng lepak kat tepi air tejun....pastue amek la gmbar......da puas mandi sume, kitowng pun packing nak balek....

ENDING
balek, aku pakai moto member aku...kwn aku pakai moto aku....skali lagi,kitowng bawak laju nak mati.....hahaks....byk gak la keta polis.....balek je, kitowng lepak kat TAMAN TASIK SARIKEI....haha

No comments:

Post a Comment

lets sing ~